Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
2.8 (58 głosów)
Opinie o sieci RTV Euro AGD
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • Karolina
  • 22/09/2016
STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPY W TYM POŻAL SIĘ BOŻE SKLEPIE! Opinia dotyczy sklepu znajdującego się w Tychach, na ulicy Armii Krajowej 1. Zakupiłam tam laptop HP w październiku 2014 roku. Działał bez zarzutu do pewnego feralnego listopadowego dnia 2015 roku, kiedy po prostu nie chciał się uruchomić. Procedura zatrzymała się na startowym okienku z HP i nie chciała dalej ruszyć. Nie pomogło restartowanie, wyciąganie baterii, czekanie. Zaciął się na amen. A dodam, że byłam akurat w trakcie pisania pracy magisterskiej (wiem, moja wina - nie zapisałam sobie materiałów na żadnym dodatkowym sprzęcie). Był jeszcze na gwarancji, więc zaniosłam do sklepu. Sprzęt przyjął Pan Y. Od razu zastrzegłam, że na komputerze znajdują się arcyważne dla mnie dane, więc NIE WOLNO IM ICH KASOWAĆ. Jeśli naprawa by tego jednak wymagała, to proszę o wcześniejszy kontakt na podany numer, w celu konsultacji. Pan przyjął, zapisał. Kazał czekać na wiadomość. I tak cisza. Przez 3 tygodnie. Nagle sms, że komputer gotowy do odbioru w sklepie. Jadę. Na miejscu okazuje się, że nastąpiła wymiana dysku twardego. Cała zawartość poszła się paść. Rozwścieczona, zdruzgotana i załamana zadzwoniłam do serwisu w którym naprawiali komputer - i tam Pan z wielkim smutkiem powiedział mi, że NIE DOSTALI ŻADNEJ INFORMACJI ze sklepu, że klient nie życzy sobie kasowania danych bez wcześniejszej informacji o tym. I że dysk poszedł już do utylizacji. Cios poniżej pasa. Magisterka poszła w las, wszystko straciłam. Musiałam napisać od nowa.Przebolałam, ale było ciężko. Sierpień 2016. Znowu to samo!!! Komputer nagle, jednego dnia po prostu nie chce się uruchomić. Znowu procedura zatrzymuje się na logo HP i nie chce ruszyć dalej, nic nie pomaga. Więc znowu jadę do tego nieszczęsnego sklepu. Za ladą siedzi jakiś gbur, który ma ochotę mnie ugryźć za samą czelność, że raczę czegoś od niego chcieć. Na moje zapytanie, co może być przyczyną, dlaczego znowu sytuacja się powtarza, Pan odpowiada zdawkowo - to może być wszystko. I tyle, cała konwersacja. Znowu spisuje moje słowa (o prośbie o nie kasowanie danych już nawet nie wspominam, bo wiem, że wgl o to nie dbają). Pakuje do kartonu i karze czekać. Po 3 tygodniach dostaje wiadomość, że komputer jest do odbioru. Jadę. Znowu wszystko wykasowane, tym razem za przyczynę podają problem z partycją. I dostaję czysty komputer. Użytkuję od 3 tygodni i znowu zaczyna się coś dziać. Nagle, bez ostrzeżenia uruchamia się ponownie. Gasi się ekran i tracę całą pracę. Tylko czekać, aż znowu wysiądzie. Mam go dość, jak tylko odłożę trochę pieniędzy kupuję nowy a ten oddam na złom. STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE. SPRZEDAJĄ BARACHŁO, GROSZA NIE WARTY SPRZĘT, A PROŚBY I POTRZEBY KLIENTA OBSŁUGA MA W GŁĘBOKIM POWAŻANIU. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
Default avatar
  • adam
  • 01/09/2016
ta sieć w moim mieście bardzo sie poprawiła i dorównała (częśćiowo, bo w moim ulubionym segmencie) media markt, pendrive, mp3, mp4 i latopy można znaleźć dobre, ale np. Laptopy stoją bardzo długo, a na ich temat handlowcy nie mogą za wiele powiedzieć co wielokrotnie okazywali szczegolnie do komputerów przenośnych (szkoda, że nie ma informatyka handlowca), innym razem np. miła pani, po pytaniu o słuchawki do Blackberry, powiedziałą, że nie ma i nie wie które beda pasować a co do doboru kazała próbować, które będą pasować po otwarciu opakowania, ale poziom komunikacji i podejscia do klienta miała wzorowy, kultura na wysokim poziomie; ponadto o pytania o jakieś towary mówiono, że mogą zamówić tu lub przez stronę internetową, a szkoda, bo chciałem kabelek mp3, i rower, ale wszystko trzeba było zamawiać, dlatego najnowsze rzeczy tylko na allegro kupować, ale podsumowując - sklep na plus, wiekszy niż kiedyś, ale widzę, że to dużo zależy od sklepu, kierownika; np. w innym sklepie tej sieci kierownik był wysokiej kultury osobistej, trochę jak z PRL (ale, bardzo dobre), jednka jak chodziło o ceny, to się za głowę złapałem, nie wiem czy każdy sklep tej sieci ma trochę inny towar i ceny, ale najtańsze mp3 było tam od coś około 60pln...
Default avatar
  • Marianna
  • 14/07/2016
Nie proponuję zakupu elektroniki w sklepie Media max w Legionowie ponieważ sprzedają tam sprzęt z 2014 r .Zakupiłam rejestrator samochodowy firmy Manta -po zamontowaniu do samochodu nie zapisywał daty ani godziny na stałe tylko przy uruchamianiu,za każdym razem odpalenia samochodu trzeba zmienić ustawienia rejestratora. Chciałam zwrócić w ciągu siedmiu dni . Odmówiono mi zwrotu gotówki ponieważ muszą sprawdzić czy to nie z winy użytkownika. Po za tym kierowniczka tak jak się przedstawiła stwierdziła że kod kreskowy jest częściowo starty więc przez te siedem dni musiała kamerka być dużo eksploatowana. Takie bzdury wymyśla żeby nie oddać gotówki. Po długim przekomarzaniu się ze mną wzięła sprzęt na reklamację.Przymnie przyszła Pani z zpytaniem kiedy oddadzą jej radio z reklamacji . Więc jest to nagminne w tym sklepie sprzedaż bubli-GDZIE ich UCZCIWOŚĆ. Ludzie was też ktoś oszuka- jak wszyscy będą robić tak jak wy. Wykorzystujecie starsze osoby takie jak ja, czy ta Pani od radia.Nigdy więcej Takiego sklepu .Wstyd jaka ta młodzież wyrosła.
S3 11705284 10200631906395822 3352899098693023541 n
  • 23/05/2016
Totalna porażka , kierownik cham i prostak obsługuje tylko klientów którzy interesują się droższym sprzętem( gdzie dostaje wiekszą prowizję za sprzedaż). Chciałam z babcią kupić telefon dla niej (wiadomo dla seniora tani max 200 zł), byłam z 80 letnią babcią ,dzieckiem niespełna 1 rok i 4 latkiem, prosiłam kierownika kilka razu aby podszedł i nam pomógł, czekałam pół godziny aż ktoś podejdzie , klienci wchodzący po nas byli w tym czasie obsługiwani (kupowali laptopy, telewizory itp.). Po kilku prośbach o pomoc i czekaniu ponad 30 min. wyszłam wściekła. Innym razem byłam z mężem zobaczyć lodówki side by side ( cena min. 3000 zł. z czego model który mnie interesuje to ok 5000 zł./ oczywiście tylko zobaczyć, bo w życiu po próbie zakupu telefonu nic tam nie kupię) , nie minęło 5 sek. i pan kierownik ten sam który nas wcześniej olał, z uśmiechem od ucha do ucha skakał obok nas jak piesek (pomimo tego, że w sklepie było więcej kupujących , niż w sytuacji z fonem). Po wszystkim podziękowałam za pomoc i powiedziałam, że zamówię ten model w innym sklepie:)....Panie kierowniku jeśli to pan czyta niech pan wie, że raz ktoś przychodzi po bzdure za parę złoty ,a następnym razem może chcieć wydać kilka tysięcy...także fajna premia przeleciała pod nosem:P
S3 1379841 10150004552801901 469209496895221757 n
  • 20/03/2016
Okropny sklep najpierw KIEROWNIK a później sprzedawca wmawiali mi że karta pamięci będzie mi pasowała do telewizora jako pendrive a potem przyszłam po 2 dni z reklamacją to nie można bo niby nikt nic takiego nie mówił
Najbliższe sklepy sieci RTV Euro AGD
O sieci RTV Euro AGD
RTV EURO AGD - sieć będąca pionierem na polskim rynku sklepów oferujących sprzęt RTV/AGD. Jako pierwsza polska sieć, zaoferowała klientom bardzo szeroki wybór wysokiej jakości produktów - w tym sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt fotograficzny, komputerowy, telekomunikacyjny, audiowizualny, a także znajdziesz tu wiele każdemu przydatnych akcesoriów. Tym co charakteryzuje RTV EURO AGD, jest troska sieci o wprowadzanie, aktualnie wchodzących na rynek, nowych technologii oferowanego sprzętu, dzięki temu możemy o wszystkich nowinkach technologicznych dowiedzieć się od perfekcyjnie przygotowanych w dziedzinie RTV-AGD sklepowych doradców. Klienci doceniają również profesjonalny serwis zakupionego w RTV EURO AGD sprzętu i atrakcyjne świadczenia gwarancyjne. Sieć oferuje swoim klientom również sklep online, w którym bez wychodzenia z domu, kupisz sprzęt wysokiej jakości. Dla klientów przeprowadzane są także promocje na asortyment, o których informacje zamieszczane są w gazetkach promocyjnych. Gazetki promocyjne RTV EURO AGD publikowane są ok. 2 razy w miesiącu, a dostaniesz je w punktach sprzedaży sieci RTV EURO AGD.